BrabantZorgt

Bij BrabantZorg zetten we ons jaarlijks in voor gemiddeld 11.000 clienten met een vaak complexe zorgvraag. Onze ervaren zorgprofessionals en vrijwilligers staan elke dag klaar om professionele zorg en ondersteuning te bieden in verpleeghuizen en thuis. We werken vanuit onze drie kernwaarden: aandacht, samen en betrouwbaar. Het gaat daarbij niet alleen om zorg, maar ook om het bevorderen van de kwaliteit van leven. Dat doen we zoveel mogelijk samen met de cliënt, én met familie, naasten en bekenden. Want zij kunnen en willen vaak meedenken en meehelpen. Samen kijken we naar wat er mogelijk is en wie wat kan betekenen. ‘SamenZorg’ - zo noemen we dat.  Met SamenZorg hebben we in 2023 flinke stappen gezet met onder andere een e-learning en training voor medewerkers en vrijwilligers.

Schermafbeelding SamenZorg
Meneer en mevrouw Peters

Klik op de afbeelding op de video te bekijken

SamenZorg still
Meneer van Hasselt

Klik op de afbeelding om de video te bekijken

Screenshot 2024 05 22 16.15.14
Wijkverpleegkundige Lisan Bosch

Klik op de afbeelding om de video te bekijken

Screenshot 2024 05 22 16.19.47
Waarom SamenZorg?

Klik op de afbeelding op de video te bekijken

Waardering door cliënten

8.6

Thuiszorg

8.7

Intramuraal

Screenshot 2024 05 29 17.38.28
Screenshot 2024 05 15 16.23.23
Screenshot 2024 05 29 17.36.20

"Onze moeder heeft anderhalf jaar op afdeling Iris mogen verblijven. Zij heeft daar een mooie fantastische tijd gehad met geweldige zorg en aandacht van het verzorgend personeel. Wij als kinderen zijn erg dankbaar. Het zijn toppers allemaal."

Lindenhoeve RGF221111 2402
De Weijers Schaijk 22
St Jan Uden   zangeres Yvon Kanters   printscreen

Zangeres Yvon zingt voor mensen met dementie: "Ik heb het mooiste werk wat er is"

Zangeres Yvon Kanters maakt contact met bewoners door samen met ze te zingen op locatie Sint Jan in Uden. "Ik geef hen dat stukje identiteit terug dat ze kwijt zijn geraakt. Door samen te zingen, krijg je echt een connectie. " Deze video werd al een miljoen keer bekeken.

Zorgwoningen

Ouderen2

Cliënten

BZ Erop uit

BrabantZorg Erop uit

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Braba​ntZorg Erop uit organiseert vakantiereizen en dagtochten voor ouderen. Het reisaanbod staat garant voor een onvergetelijke ervaring, waarbij clienten gedurende hun reis kunnen vertrouwe​n op professionele zorg en begeleiding.​​ Ons belangrijkste doel is om clienten te laten genieten van een onbezorgde dagtocht of vakantie, waarbij plezier en gezelligheid voorop staan. Door BrabantZorg Erop uit zijn naast mooie herinneringen ook prachige vriendschappen ontstaan!

"Wij (familie en cliënt) zijn zeer tevreden hoe de zorg word geleverd. Mijn vader wordt ondersteund bij het wassen, douchen en aankleden. Wanneer hij somber is wordt daar aandacht aan besteed, 's avonds wordt ook altijd nog even een praatje met hem gemaakt iets wat hij erg waardeert. Wanneer hij ergens mee zit, wordt er een luisterend oor geboden en als iets niet werkt wordt het opgelost. De lijntjes met de zorg en familie zijn kort."