BrabantZorg kanjers

Onze enthousiaste medewerkers en vrijwilligers zijn het hart van onze organisatie. Zij laten elke dag een tomeloze inzet zien. Hun gedrevenheid en waardevolle bijdragen maken Elke dag zo fijn mogelijk voor de bewoners in de verpleeghuizen én de cliënten thuis. Het harde werk en de compassie van onze kanjers maken een wereld van verschil voor zovelen, waarvoor zij alle lof en erkenning verdienen.

BrabantZorg festival weekend   Aftermovie still

BrabantZorg festival!

BrabantZorg bestond in september 2023 15 jaar en daarom vierden we dit weekend feest! Op het terrein van het Hoessenbosch Festival in Berghem vierden we op vrijdag 8 én zaterdag 9 september — want de zorg gaat natuurlijk altijd door — het jubileum met alle medewerkers en vrijwilligers op het BrabantZorg festival! Geniet samen met ons nog een keer na van deze onvergetelijke avonden.

Screenshot 2024 05 23 16.19.08

Kanjers Inge, Eric en Touria

Klik op de afbeelding op de video te bekijken

Screenshot 2024 05 23 16.13.32

Kanjers Emy, Ria en Wim

Klik op de afbeelding om de video te bekijken

Screenshot 2024 05 23 16.21.44

Kanjers Elise, Jos en Hannie

Klik op de afbeelding op de video te bekijken

A3471707 e5d9 4460 951a 6763e8d15f77 (1)

Professionale Adviesraad (PAR)

In 2023 is de Professionele Adviesraad (PAR) binnen BrabantZorg opgezet, die de organisatie op het gebied van beroepsontwikkeling en -inhoud gaat bijstaan met gevraagd en ongevraagd advies. We zijn blij met de mooie diverse samenstelling en de vele jaren ervaring die de PAR meebrengt. Met zijn zevenen maar liefst 86 jaar aan BrabantZorg ervaring! Naast de PAR zijn er meerdere (mede)zeggenschapsorganen actief binnen BrabantZorg: de ondernemingsraad, de clientenraad en het regionaal klankbord medewerker.

De kanjers van BrabantZorg

Medewerkers

Studenten

Zij-instromers

Image00013 min

Nina vertelt over werken in de thuiszorg

Nina werkt nu ruim vier jaar in de thuiszorg en is begonnen met de opleiding hbo verpleegkundige via BrabantZorg. "Daardoor krijg ik een nieuwe thuiszorgwijk om verder te leren en ben ik weer student in plaats van medewerker. De cliënt kijkt uit naar onze komst; we betekenen veel voor iemand en bouwen samen een band op."

Jochem werkt als wondverpleegkundige in de regio Veghel

Jochem vertelt waarom hij de keuze heeft gemaakt om in de ouderenzorg te werken: "Ik heb gekozen om als wondverpleegkundige te gaan werken in de ouderenzorg, omdat je hier in een minder klinische setting werkt waarbij je veel en langdurig contact hebt met de cliënt."

Ervaart werkplezier

Trots op het werk

Kopie van IMG 3647 1
Screenshot 2024 05 15 15.39.42

Romy Standaar is helpende plus op Simeonshof in Erp

"Ik had nooit verwacht nog een diploma te behalen, maar het is me gewoon gelukt; ik kon wel huilen van geluk. Nu kan ik met mijn zorghart echt iets extra’s doen en dat steuntje in de rug bieden aan mensen die het nodig hebben.”

Schermafbeelding Ontwikkelen bij BrabantZorg

Ontwikkelen bij BrabantZorg